Skärtorsdag !!!

Då börjar vi denna dag med att prata m gårdagen !!!! Jennie var förbi hos oss (mig o Filip ) o drack lite kaffe ..:-) trevligt trevligt !!!!
Efter det bagav jag mig uppför backen till en av tjejerna i föräldragruppen Maria,, trevligt att träffas lite grann !!!! Vi fikade o snackade en massa ...
Handlade lite på vägen hem,, i kväll blir det nachochips i ugn mumma ....

Träffade Henke på gymmet sp vi skiftade bíl..
Sussi var även hon med....Jag körde 40 min kondition och 3 övn biceps ...Bra gjort hehe...

När jag väl kom hem så lagade vi mat... Jag ät så att jag trodde jag skulle spricka :-)


Och nu är det ny dag alltså skärtorsdag då åker ju alla "kärringar" till Blåkulla !!! Henke frågade mig i morse om jag skulle dela kvast med Sussi !! Det ska vi va ???? **puss gumman **

Fint väder i dag MEN kallt ... Jag har tvättstugan om någon bryr sig !!! För att våran tvättmaskin har gått sönder :-( Typiskt nu när vi ska flytta ... Bara att öppna stora plånboken o köpa en ny ,, köpa köpa köpa


Har även beställt alla vår vitvarór  till huset + ett badkar och vi fick ett ruskigt bra pris,, TACK pappa !!!!

Puss o hörs sen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0