Sista lediga dagen !!!

På mammaledigheten :-( Back in business at monday !!!! Ska faktiskt bli skönt att få börja jobba igen , trots att jag kanske känner att jag måste hitta nytt efter sommaren ,, men fram tills dess är det bara att stå ut .. Inte lätt att få nytt jobb men ska verkligen försöka eller så börjar jag plugga ,, hmm men vad ???

I går var ju jag o Henke på banken o skrev testamente ,, gick bra !! Efter det gick jag på stan ..Handlade "lite" smink på Make up store hmm kostade 800:- förlåt Henke men jag var tvungen ! Träffade Jennie efter det ..Handlade ett linne tills i morgon lördag .. Ett väldigt enkelt svart linne,, eller hur Jennie ?? Införskaffade även en ny väska o plånbok :-) Lite smycken oxå såklart !!

Efter staden så följde Jennie med mig hem på en kaffe ,, hon skulle jobba kl 17 då skjutsade jag henne snäll som man är !!!
Filip var hos sin farmor o farfar en stund föe Henke o jag var nere o tränade i hop...Sussi var där oxå ,, kul ju !!30 min kondition 2 övn bröst 2 övn triceps ...

Handlade mat på Krungthai !! Tog med till Henkes föräldrar o käkade där ..Gott gott !!!

I dag Fredag så ska Fille få vara hos mormor en stund när jag ska träna ..Så skönt att träna på förmiddagen just på fredagar ...Slippa känna att man måste ner !! Jocke Therese o Åsa kommer hit i kväll då blir det taco o hockey ...
Semifinal 3 ... 2-0 i matcher till LINKÖPING

Kom igen cluben ... Håller en extra tumme för min FAVVO KILLE Patric Blomdahl nr 84 


Kommentarer
Postat av: jempa

skulle inte jennie också kolla på hockey hemma hos er ikväll?????

hoppas att ni får en trevlig helg...

pöss o gull

och ha det så kul ute i morogn!!
kjam kjam

2008-03-28 @ 10:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0