Påsk Påsk Påsk...

Just hemkommen från helgens händelser !!! :-)

Skärtorsdag : Jocke o ´Therese var här och käkade lite, kollade även på lite hockey .. men dom drog tyvärr ganske tidigt T var lite hängig ...

Långfredag : Jag åkte ner till gymmet ,, solade och körde lite kondition och styrka !!! Drog ner till Ikano en sväng,, handlade ensportbh och ett par träningsbrallor,, as snyggt !!!!
Sara kom förbi hos oss o hälsade på en sväng nu när hon var i stan !!! Trevligt att träffa dig gumman .. Blir ju tyvärr inte så ofta .. men nu i vår tänkte jag komma till dig igen ... KUL va ??

Påskafton: Jobbade 06:30-1300 ,, sen begav jag mig ner till gymmet !!! Ingen ork till det alls men men .. Väl där så körde jag 30 min kondition och 4 övn axlar ,, med Sassa !! Bra kört av oss ju eller hur ... Men faan vad svag jag är i axlarn ... haha bara att träna upp ....
Hem till mina killar ,, duschade och fixade .. Packade lite osv ... Ner till IKEA köpte 2 barnstolar att ge till våra föräldrar så att Fille har nånstans att sitta när vi hälsar på ,, deras påskpresenter !!!!:-) Bytte även mina byxor som tro det om du vill var för stora ,,, me like !!!!
Hämtade Åsa ochs en ner till Henkes föräldrars land .. Påskmat ,,vin o påskägg ..
Sov kvar ...

Påskdagen : Fille vaknade kl07:00 då gav vi honom lite välling sen somnade han om o vaknade 10:00 trodde knappt att det var sant !!!! ... Då bjöds det på frukost ,, gröt ,, ägg,, smörgåsar,, pålägg ,, juice kaffe ja du kunde välja på allt.. Annette är ju för fixig !!!!
Åkte ner till pappa & Annika på landet där bjöds det på lunch,, och dagen till ära så blev det lax **YAMMIE**  Mycket gott tyckte ALLA ..
Påskägg o efterrätt hehe..
Sen hem och tog det lugnt ,, skönt skönt
Måste kolla nu om affären är öppen vi måste ha MAT !!!!

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0