hahaha!!!

JÄVLA humor !!!! jag är så förbannat bra på datorer att jag smäller av !!! Förbannad så skaffade jag mig en ny blogg i går då jag av ""nån"" konstigt anledning inte kunde logga in på denna ,, hmm !!!  Trodde på fullaste allvar att nån ""hacker"" hade förstört haha !!! Hur kan jag tro det undrar ni säkert nu !!?? ja du blir mitt svar då ...
I alla fall från det ena till det andra så fixade jag till en ny ...  Tyckte det var VÄLDIGT konstigt att den blev en webblogg.se men tänkte inte mer på det utan skrev lite ... NU såg jag ju på inloggningssidan att man kunde välja på blogg.se eller webblogg.se !!! haha så jag hade ju FEL ikryssad ...Så nu är jag tillbax igen ....På blogg.se ....

I dag har Jennie vart här IGEN !!! :-) **puss gumman** På lördag kör vi på PERSONALfesten ,, vi kanske inte ens går ut ju utan bara sjunger SINGSTAR ...Jag är ju sååå bra på att sjunga hmm tror i alla fall det ...
Faan vad det ska bli kul på lördag alltså ,, hoppas att det är mycket folk ute vilket de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0