Fredag !!

I går var der ju som rubriken säger Fredag och min sista lediga dag :-) Fredagen började med att Jennie kom hit på en kopp kaffe . Efter det så åkte jag o Filip till mamma ,, Filip fick vara hos henne en stund för jag skulle åka ner o träna :-) Passade även på att sola ... Härligt ...
handlade lite på vägen hem till mamma ..På Maxi och det märktes tydligt att det är lönevecka för det vra faan folk överallt,, o dom ställer sina vagnar i vägen och bara traskar på framför ens vagn och tvärstannar när det passar dom hmmmm Det är inte lätt att var lika felfri som mig ...haha

Åkte hem från mamma och började fixa lite med maten inför kvällen ..

Jocke Therese & Åsa kom hit,, trevligt trevligt, vi käkade Taco och titta på semifinal 3 som då tyvärr LHC förlorade 2-1 i matcher ...
I morgon kommer jag att befinna mig i Cloettea Center o HEJA...

I kväll är det Personalfest men innan det ska jag hinna med att gå på barndop .. Min kusin Jonas, hans son William ska döpas. I landeryds Kyrka kl 14:00..

Innan dess vet jag inte vad jag ska göra ..Ska försöka jaga in Fille i duschen för han har smörgås i HELA ansiktet ...

Puss då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0