En vanlig dag ,, i dag igen :-)

Torsdag i dag då,, veckorna går fort.. På måndag börjar jag ju jobba igen efter ca 1 1/2 års mammaledighet !! Nu lämnar jag den ledigheten för denna gång i stället ska Henke vara hemma 3 månader :-)
Har precis nu ätit frukost kag & Filip för min del vart det vad det alltid blir havregrynsgröt , och Filip fick i dag en smörgås med leverpastej & en yoghurt, Mumms tyckte han .. .

I går så var Jennie hos mig under förmiddagen haha ahar vi inga andra vänner gumman ??? Eller ??? Jo det har vi men vi gillar ju att umgås med varandra så mycket ,, visst !!!?

När Henke kom hem så stack jag ner till gymmet direkt ,, där sprang jag 30 min kom ca 6 km det var ju bra gjort ...Efter det var det tänkt att jag skulle köra lite styrka och gårdagen till ära stod det Biceps på menyn,, MEN körde bara 1 övn ,, Jempa & Jojjo var där så jag pratade med dom lite för mycket haha så jag hann tyvärr inte...
Handlade lite i affären på väg hem.. Henke drog i väg på innebandymatch,, jag lagade mat .. Risotto gött !!!

När Gullet kom hem tittade vi på hockey Semifinal 2 LHC vann med 5-1 JAAAAA 2-0 i matcher !!!

Sen gick vi in o la oss efter det ....

Och i dag så ska vi ner till banken och skriva testamente :-( inget roligt men sånt som måste göras känner vi !!!
Efter det tänkte jag ta en sväng på stan se om jag hittar nåt att ha på mig till på lördag,, då det vankas personalfest ,, med Singstar hihi !!!!!
Håll tummarna för att jag hittar nåt på stan i dag då !!! Eller att jag hittar nåt det vet jag för det gör jag ALLTID med just för att ha på mig på lördag :-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0