Mycket just nu !!!

Två av mina närmaste vänner ska separera ,, tänker på Er hoppas att Ni vet det !!! Om det är något RING vad klockan än är. Önskar Er all lycka . Älskar Er det vet Ni...
Man tror att man ska leva föraltid men det är inte alltid så tyvärr.. Har det så nära inpå nu . Jag kan inte göra så mycket, bara finnas till . Sträcker ut min hand och ta den om ni behöver mig.Det gäller Er båda tjejer.
En jobbig tid väntar!!! 

Även en barndomsväns pappa har gått bort ,, tyvärr. Inte gammal alls hade inte ens hunnit fylla 50 då undrar man VARFÖR ???
Livets gåta ,, kommer man nånsin att finns svaret ?? Jag tror inte det. Utan det förblir ett mysterium. Ett olöst mysterium. Det är kanske bra att man inte vet vad som händer i morgon eller nästa vecka eller nästa år. Då skulle man ju oroa sig för det . Och det kan vara nog så jobbigt att oroa sig för det som hänt har ..

Det är nog många gånger med facit i hand som man kommer att se tillbaka på det förflutna,, klia sig i håret o undra varför !!! Men det som redan är gjort eller sagt kan man ju som alla vet verken få ogjort eller osagt.

LEV I DAG I MORGON ÄR  DET KANSKE FÖRSENT........

TÄNKER PÅ ER NI VET VILKA NI ÄR !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0