Ensam då :-(

Torsdag nu IGEN faan vad tiden drar i väg !!! Känns som att det var förra veckan nyss ju .. Personalfest i lördags ,, gick enligt planerna :-)

Började ju att jobba i måndags ,, känns bra men är såååå trött på jobbet att det känns som att jag ska spy varje gång jag kommer dit,, men ska inte gnälla allt för mycket,, det sköter andra så bra ...  Utan jag ska söka nytt i stället !!! Ja på tal om att gnälla,, gud vad folk gnäller och klagar på ALLT ... Varför måste man göra det ?? Jag menar inte att jag aldrig gnäller för det gör jag hahah mer än gärna i bland :-) Men men !!! Vi får nog aldrig reda på varför ??!!!

har jobbar måndag tisdag onsdag o torsdag ... I morgon är jag ledig för Henke åker til Åre i kväll med jobbet !!! Vad roligt för honom tycker jag :-)

Träningen går bra .....!! Om nu någon undrar !!!

Har tänkt att jag måste hitta ett matsalsbord och ett vitrinskåp .. Som passar in med våra andra möbler !! Nån som har ett förslag ???

Nästa vecka ska vi försöka få komma in i huset igen mäta lite .. Då ska jag även försöka att komma i håg att ta med kameran så kan jag lägga in nån bild ...:-)


Ha det underbart !!!

Väntar på att Madde ska ringa för jag kanske ska ha Ebba i helgen ... Jag har frågat om hon ville komma ...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0